Εκτύπωση αυτής της σελίδας

BIG STEP: Learning through Gamification – Integration of the vulnerable groups

Οι κύριοι στόχοι του προγράμματος είναι:


Το έργο “BIG STEP: Learning through Gamification – Integration of the vulnerable groups” θα χρησιμοποιήσει τη μεθοδολογία Gamification, που είναι η εφαρμογή τυπικών στοιχείων παιχνιδιού (π.χ. σκορ, ευγενής άμιλλα) σε άλλους τομείς δραστηριοτήτων, όπως η διδασκαλία, για να ενθαρρύνει την εμπλοκή και την εκμάθηση των συμμετεχόντων. Το “BIG STEP” θα αναπτύξει ένα νέο εκπαιδευτικό ηλεκτρονικό παιχνίδι 2-Διαστάσεων, το οποίο θα βοηθήσει τους πρόσφυγες και άλλες ευπαθείς ομάδες να μάθουν τη γλώσσα της χώρας διαμονής τους αλληλεπιδρώντας ψηφιακά, ενώ θα συνδυάσει και τοπικές πολιτιστικές πτυχές που θα βοηθήσουν στην ενσωμάτωση τους (π.χ. τι ώρα γευματίζουν στο Βέλγιο;). Το παιχνίδι θα είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες και το εκπαιδευτικό επίπεδο των ομάδων-στόχου μας και θα εφαρμοστεί μέσω των επίσημων δομών φιλοξενίας των κρατών μελών της ΕΕ.


Ομάδες Στόχοι: Πρόσφυγες, Μετανάστες, Υπήκοοι Τρίτων Χωρών


Επικεφαλής Εταίρος: University College Limburg, Βέλγιο
- OECON Group, Ελλάδα
- University Rehabilitation Institute, Σλοβενία
- Komunikujeme o.p.s., Τσεχία
- Ινστιτούτο Ψυχοκοινωνικής Ανάπτυξης, Ελλάδα
- Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, Κύπρος


Διάρκεια: 01/09/2016 – 31/08/2018

FaLang translation system by Faboba